Gratis verzending binnen Nederland & België
Gratis verzending binnen Nederland & België

FAQ

BESTELLEN

Waarom shoppen bij LionShop.nl ?

De beste deals op één plaats.

We bestaan uit een gepassioneerd team die er alles aan doet om een online winkelen voor iedereen toegankelijk te maken. De producten die wij aanbieden worden gekeurd en getest door onze experts. Wij bieden niet alleen een goed product aan, maar ook een voordelig product!

We zijn transparant, zodat alles duidelijk is voor de klant.

Wij willen graag dat onze klanten ons waarderen. Bij Bulkie.nl staat het belang van de klant dan ook centraal. Daarom vinden we het belangrijk om eerlijk en transparant te zijn in onze communicatie. We zorgen er voor dat je alle informatie die jij nodig hebt eenvoudig kunt vinden. Kan je het antwoord op jouw vraag niet terugvinden op onze website? Dan kijken we uiteraard graag met je mee! Op onze contactpagina kan je ons heel gemakkelijk een vraag stellen.

Wij verkopen alleen producten die wij zelf ook zouden kopen!

Waarom zouden wij een product verkopen dat wij zelf niet zouden kopen? Wij geloven in betrouwbaarheid en dus is de beste prijs niet alles - het moet ook een geweldig product zijn. Wij werken met de beste business partners en bieden daardoor de scherpste prijzen.

Hoe plaats ik een bestelling bij LionShop.nl ?

Bestellen bij ons is erg simpel! Wanneer je een keuze hebt gemaakt en weet welke producten je wilt bestellen, dan voeg je deze toe aan de winkelwagen door op de bestelknop te drukken.

Nadat je op de bestelknop hebt gedrukt, zie je rechts boven in het scherm dat het product is toegevoegd aan je winkelwagen. Vervolgens kun je de winkelwagen openen en de bestelling afronden door de stappen in het bestelproces te volgen.

Mocht je hulp of productadvies willen hebben dan horen wij het graag.

Ik krijg een foutmelding tijdens het bestellen, wat moet ik doen?

Oh.... dat is natuurlijk niet de bedoeling. Een foutmelding kan veel verschillende redenen hebben. Om te kijken wat er aan de hand is kun je het beste contact opnemen met ons via het contactformulier

Ik heb een bestelling geplaatst maar nog geen bevestiging ontvangen, wat nu?

Dat kan verschillende redenen hebben. Heb je de spambox van je e-mail al bekeken? Als je de bevestiging niet kunt vinden in je e-mail, dan kun je het beste contact opnemen met ons via Facebook Messenger of stuur ons een E-mail.

Ik heb een bestelling geplaatst, kan ik deze nog wijzigen?

Zodra je order is geplaatst, wordt deze ook meteen doorgevoerd in ons orderproces. Dit betekent dat de order meteen voor je wordt klaargemaakt voor verzending, hierdoor is het helaas niet altijd mogelijk om je bestelling te wijzigen. Mocht je order nog niet verzonden zijn kunnen wij die alsnog aanpassen. 

Ik ben van gedachte veranderd, kan ik mijn bestelling annuleren?

Zodra je order is geplaatst, wordt deze ook meteen voor je klaargemaakt. Het is daarom helaas niet mogelijk om een afgeronde bestelling te annuleren. Wij raden aan te wachten tot uw bestelling is aangekomen en het dan vervolgens binnen 14 dagen retour te sturen.

U krijgt binnen 3 werkdagen nadat wij het pakketje terug ontvangen hebben uw aankoopbedrag teruggestort.

Mocht je vragen hebben, dan kun je altijd een email sturen.

VERZENDING & LEVERING

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De gemiddelde levertijd is tussen de 7-15 werkdagen. Wij van LionShop.nl streven er naar om je bestelling binnen de geschatte tijd af te leveren. Helaas lukt dit niet altijd. Heeft u 3 dagen na de verwachte levertijd nog niks ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Ik ben niet thuis ten tijde van de levering, wat moet ik nu doen?

Wanneer PostNL uw bestelling niet kan afleveren wordt het aangeboden bij de buren. Als dit niet mogelijk is wordt er een kaart in uw brievenbus achtergelaten waarmee er een nieuwe afspraak kan worden gemaakt voor het bezorgen van uw pakketje. Wanneer u geen nieuwe afspraak maakt kan het gebeuren dat uw bestelling wordt terug gestuurd naar onze leverancier.

Ik heb een verkeerde artikel ontvangen, wat nu?

Het kan gebeuren dat u per ongeluk een verkeerd artikel of een artikel in de verkeerde maat of kleur ontvangt. Wanneer dit gebeurd moet u contact opnemen met ons via het contactformulier. Wanneer het verkeerde artikel ontvangen en verwerkt is, ontvangt u binnen 3 werkdagen het betaalde bedrag terug.